Aktualności

Magazyn „Netfilm” będzie dostępny już w marcu. Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży magazyn skierowany do użytkowników platform streamingowych, takich jak Netflix, Showmax, HBO GO oraz Amazon Prime.

Nie od dzisiaj wiadomo, że czytelnictwo w Polsce spada z roku na rok. Wydawnictwo Bauer postanowiło wprowadzić na rynek kontrowersyjną nowość. Jednym z najpoczytniejszych pism tego wydawcy jest „Tele Tydzień”, czyli ogólnopolski tygodnik telewizyjny z programem telewizyjnym. Nic dziwnego, że Bauer chc wypuścić coś nowego, ale o podobnej tematyce – tym razem będą to seriale i filmy z najpopularniejszych platform typu VOD.

Netfilm, Bauer
Okładka pierwszego numeru czasopisma Netfilm
 

Magazyn będzie zawierał szczegółowe informacje o filmach i serialach. Nie zabraknie również rekomendacji, w których pojawią się produkcję warte obejrzenia, wybierane spośród bogatej oferty VOD. Będzie to jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: o Netflixie będzie najwięcej treści, drugi pod kątem zawartości ma być Showmax, następnie HBO GO oraz wybrane propozycje z Amazon Prime Video. Dodatkowo pojawią się recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali. Rozbudowane zostaną opisy seriali, omówione nowe sezony i odcinki.

Premierowe wydanie magazynu „Netfilm” pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca i będzie dostępne przez 2 miesiące. Czasopismo będzie liczyć 116 stron, a jego koszt wyniesie 6,99 zł. Pierwsze wydanie „Netfilmu” ukaże się w nakładzie 70 tysięcy egzemplarzy.

Źródło: materiały prasowe

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.